Sidor

måndag 7 maj 2012

Vardag..............

...och äntligen lite tid över.  Vissa veckor är jag extremt uttåkad både på dagarna och kvällarna, medans andra veckor hinner jag inte med mig själv. Vad händer med ordet lagom ?

Förra veckan var jag i Sth och jobbade, fick inte min mail eller dator att fungera och mobilen var avstängd större tiden pga alla möten, så i Fredags hade jag x antal 100 mail som väntade, men det som var mest stressande var alla telefonsamtal där folk ringde och undrade varför jag inte svarat på deras mail, hmmmmmm............ Jag älskar teknik och alla måste ha apparater men jag var borta 2 dagar, inte 2 månader

Helgen var mysig, var i stan med sonen, kopplade av, handlade skor , åt glass, städade osv........ så igår när jag gick och la mig i nybäddad säng så kände jag mig nöjd med mig själv och helgen.

Imorse när klockan ringde undrade jag vilket år det var  - kan snabbt ändras

Nu sitter jag fetastinn med magen full av fläskpannkaka och kladdkaka  ;-)   Bara för att jag kan.......

4 kommentarer:

  1. Japp, det svänger fort...låter som ni haft en toppenhelg iaf!

    Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja väldigt fort på gott och ont. Idag är telefonen tyst

      Radera
  2. Det är på gott och ont med tekniken. Jag undrar alltid på vilken planet jag bor när jag vaknar på morgonen. Snacka om en som är lost ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahahahahah aldrig kul att vakna och tänka så

      då har du precis som jag kanske antenner i håret när du stiger upp !!?

      kram

      Radera