Sidor

onsdag 16 maj 2012

Äldre man...........

........att dejta !?!?   Jag är med på en dejtingsida eftersom jag inte lär träffa någon på krogen och mina vänner har inte presenterat någon trevlig man.  Hur mycket äldre kan mannen vara ? 

Har ni någon gång varit inne på dessa dejtingsidorna ?  Hahahahahhaha Om man nu skickar iväg mail varför kollar man inte sin stavning, och varför lägger 40-50 åringar ut halvnaknabilder på sig själv ? 

Det värsta är dock alla gifta män som söker spänning, tragiskt men sant, det vimlar av dom på dessa sidor där dom skriver rakt ut att dom är gifta med saknar sexet hemma. 


8 kommentarer:

  1. Jag hittade min sambo på "Mötesplatsen". Tyckte att han var snygg på bilden och presentationen var trevlig, så jag mejlade honom...och på den vägen är det! :-)! Rätt kul faktiskt, bara att gå in och välja en..ha,ha! När det gäller åldersskillnad tycker jag personligen att det inte bör skilja mer än högst ett par år. Mellan mig och min sambo skiljer det bara 2 v!!
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Ojk - blir matt av det jag läser, men så har jag aldrig varit inne på ngn datingsajt heller.
    Ha en fin dag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ojh, nu hamnade svaret nedan lite fel.

      Nej, men vad gör man när singellivet suger :-)

      Radera
  3. Många som verkar hitta rätt, jag hittar bara fel.

    så 11 år är lite mycket ;-)

    SvaraRadera
  4. hihi... innan jag träffade C var jag faktiskt medlem på en sån där sida ( efter lite påtryckning från mina dårvarande arbetskamrater som tyckte det var toppen och dejtade hej vilt )
    Jösses va mycke skamliga förslag jag fick... både påklädda och nakna.
    Jag blev så "skrämd" att det slutade med att jag tog bort min profil igen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. japp, jag blir också "skrämd" men så tänker jag, det räcker ju att 1 st av alla dessa idioter är bra och rätt

      Men man blir blasé tyvärr, men så var hittar man dom ?

      Radera
  5. Jag har aldrig varit in på någon dejtingsida och jag har inte tänkt testa det heller. Hoppas du någon gång hittar rätt person någonstans eller att han hittar dig :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. det var kul i början, men nu börjar jag undra.
    Fast var hittar man dom ?

    kram

    SvaraRadera