Sidor

onsdag 23 maj 2012

Jag kommer INTE ..........

.....att GÅ hem efter jobb idag.

Har varit och "plockat" bort hår med laser på lunchen idag och jag sitter fortfarande bredbent och går som jag  bajsat på mig när jag ska hämta kaffe så kollegorna undrar vad jag har gjort och då jag arbetar med män i 60 årsålderns så är det inget man berättar  :-)  

Ett märkligt fenomen som inträffar varje gång jag är där är att när man kommer in och sätter sig så brukar det ofta sitta andra kvinnor där och det första dom tittar på är ens bröst.  Nu är detta på en klinik som gör bröstförstoringar men inte alla vill eller behöver göra förstoringar och det syns ganska tydligt att mina är "the real thing" då dom guppar utav bara f.n .......  men just att det är där man glor först innan man tittar i ögonen.

Jag borde kanske vara stolt över att ha något andra betalar massor av pengar för att få ;-) 






8 kommentarer:

  1. Har suttit och småskrattat i soffan när jag läser här på din blogg! Allvar med en massa humor och självironi - det gillas skarpt. Eftersom jag numera inte skriver femtioelva inlägg om dagen och far runt som en tätting bland bloggare är det lite julafton när det dyker upp en ny bloggare hos mig (och dessutom en bloggare som har "det"). Snurra gärna runt bland mina kommentatorer - det finns en massa underbara bloggare att upptäcka där!
    Tackar för besöket ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. tackar tackar ;)

      Jag flänger runt lite då och då när jag har tid över och det har jag idag ;)

      Radera
  2. Har aldrig haft så stora bröst, men inte har jag lidit av det. En kompis till mig op.ade bort 500 gram på varje i mitten av 70 talet och då var det väldigt ovanligt. Är tacksam att jag aldrig haft ont i ryggen som hon pga stor byst.

    BS Du och jag kommer att vara brudar lääääääääääääääääääänge !!!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hello Bruden !!!

      jag hade gärna tagit bort 500 g eller mer, det är tungt och i vägen och man springer inte speciellt snyggt

      Radera
  3. BS vad var problemet med att kommentera ????

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. I dont Know - fick upp något med security hela tiden !?!?!

      Radera
  4. Ja...du SKA vara nöjd. Men OM du funderar på att ta bort lite så kan du väl tänka på mig. Vi skulle kunna göra en affär du och jag ;)
    Hoppas att du kan gå normalt idag ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. jag bytar lite bröstfett mot en påse blåbär ;-)

    Nix, jag har skavsår där nere känns det som

    SvaraRadera