Sidor

torsdag 24 maj 2012

Kära Tele2...........



.......................Vi har aldrig varit bästa vänner, vi har haft mycket problem och strul med varandra men jag trodde vi passerat detta stadie nu.


Igår försökte jag nå dig av den enkla anledning att jag måste regga min sons kontantkorttelefonnr så han kan betala sin bussbiljett med sin telefon, men det var 39 före som också ville prata med dig och att skicka mail tar 5 dagar enligt uppgift på din hemsida och att regga nr själv på din sida verkar omöjligt då jag inte minns mitt lösenord för mina personliga sidor hos dig. ( man har ju ett antal vid det här laget )


Nu sitter jag och försöker nå dig igen, efter att ha tryckt in alla 800 svar på alla dina valmöjligheter på min knapptelefon så är det ändå ca 15 min väntan och du pratar oavbrutet och ger mig sååååå många fina erbjudanden hela tiden under dessa 15 - 20 min att jag snart glömt bort varför jag ringde till att börja med.
Denna enormt trevliga inte alls irriterande kvinnoröst som hela tiden tjatar om : Fråga efter volym när du kommer fram………Men vänta …det är ju inte därför jag ringer


Tele2 men så svara då
Men men men så svarar då tral la la laa

Och nu när jag väl kom fran efter 17 min så NEJ det var inte rätt avdelning, så du kopplade vidare mig till kontantkortsavdelningen dvs ytterliggare ca 10 min väntan
Och kontantkorts avdelningen fanns inte ens som valmöjlighet bland dina andra 800 frågor
 
 
Tele2 men så svara då
Men men men så svara då …. Tra la la la


du skulle ta hennes plats som legend
med fräknar på näsan blev du lika känd
som mästaren nån stans ifrån
var snäll och svara i telefon


4 kommentarer:

  1. Telefonköer är sååååå roliga! ;-)

    SvaraRadera
  2. men jag tror Tele2 tar priset - fruktansvärt

    SvaraRadera
  3. Jag har Tele2 på jobbet och det fungerar skitbra ... NOT, NEJ, INTE!!!!!! ;-D

    SvaraRadera
  4. på jobb kan jag alltid ringa och skälla på någon annan som får fixa det ;-)

    SvaraRadera