Sidor

tisdag 22 maj 2012

Dop, grillning, motion.......

......tvätt, städ och lite annat är vad jag pysslat med. 

Tiden går ibland enormt fort och denna helgen har jag inte haft tid att deppa eller lata mig.  I söndags när jag kom hem igen efter min lilla minitripp till en vän så var det på med mina easytone, men efter 7 km så trodde jag tårna skulle trilla av, så det blev ryggläge för resten av kvällen då fötterna var trött och ömma.

Idag ska jag dock på det igen då jag tänkt GÅ hem från jobb i detta underbara härliga sommarväder, sen ska det bakas. Sonen ska ha Teatime på skolan imorgon

Har ni sett det vackra dopet på Estelle idag ?  Dom ser riktigt lyckliga ut tillsammans.



6 kommentarer:

  1. Jag har suttit i bilen hela dagen så jag har tyvärr inet hunnit se dopet, men jag misstänker att kvällens tv tablå kommer visa det mesta för oss som missade :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. absolut, det kommer säkert att visas på alla kanaler

      Hon var sååå söt

      Radera
  2. Har inte sett dopet, men glimtar från det lär nog dyka upp lite här och var en tid framöver för dem som inte hann med från första början.
    Önskar dig en fortsatt trevlig och solig dag.
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  3. vi lär få se det om och om igen, men det gör inget. Det var vackert och glädjande och sådant kan man inte få nog av ;)

    Detsamma
    kram

    SvaraRadera
  4. Tänk vad alla pratar om sol och värme.
    Varför får inte JAG se och känna det?
    Jaja...kanske värmen kommer hit också.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Den kommer snart hoppas jag!. Vi har ljuvligt väder, ingen jacka och ca 24 grader idag

    SvaraRadera