Sidor

måndag 14 maj 2012

Idag är en ny dag.............

.........och solen skiner.

Gårdagens inlägg kändes lite deppigt, riktigt så ensamt är det inte, det är bara känslan ibland när energin inte finns där.  När en del tar saker förgivet.  Inte uppskattar sin familj och vänner.

Jag var på konsert igår............dock är jag ingen riktigt "fan" så jag står och vrålar och skriker och sjunger med hela tiden ( förrutom på Mamma Mia ) , men det innebär inte att jag inte  tycker det är kul och uppskattar det.   Showen var kanonbra.

 Lite grand som när man har sex,........  jag njuter precis lika bra tyst flåsande  som kvinnorna som skriker ut sin orgasm.

och som den icke tekniska människa jag är så kommer här kanske så småningom ett lite klipp från konserten




Uppdatering:  blev inget videoklipp men väl 2 extremt dåligt tagna kort. Han med håret är Nick i BSB som precis vänt sig om från mig efter att ha lutat sig mot mig en lång stund....:-)   jepp jag var en lycklig kvinna ett par korta minuter som inte fann mig och fick upp kamera


12 kommentarer:

  1. Så som du beskrev gårdagens inlägg, så kan jag också känna det ibland. Speciellt när jag känner mig låg och deppig. Det är ju så att humöret återspeglar ens tankar. Är man glad och mår bra ser man allting ur ett ljusare perspektiv./Grevinnan Blåst

    SvaraRadera
  2. precis, och jag saknade sonen, varit uttråkad på jobb, inga planer så energin försvann.

    Idag känns det bättre

    SvaraRadera
  3. haha... jag tycker ändå inte jag har så mycke bröllopsbekymmer - jag skjuter det snarare framför mig. Det tog 4 månader att fixa inbjudningskort, och ring har jag inte ens börjat kolla efter än...
    Men det kanske är just DET som "jagar" mig på nätterna !? ;)

    en så är det ju å andra sidan ett helt halvår kvar oxå...

    SvaraRadera
    Svar
    1. aha, men då har du tid på dig att fixa allt
      beroende på hur stort bröllop ni planerar.

      Radera
  4. Kraaaam! ♥ ;-)

    SvaraRadera
  5. Här har det inte varit något solsken idag. I morse snöade det och det var bara två grader "varmt". Man kan bli deppig på mindre... Jag hoppas på en bättre dag i morgon :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. du skojar !??! Nu är det definitivt synd att vi inte bor närmare dvs att du inte bor mer söderut

      usch !

      Radera
  6. Här har det varit varierande väder. Faktiskt en stund med sol också.
    Låter kul med konserten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. var en fantastisk konsert!

      Precis som här, igår 16 grader och sol med blåst, idag 13 grader och ösregn

      Radera
  7. Sååå typiskt att han vände sig så precis.
    Jaja...bilden i ditt huvud finns väl kvar ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. eller hur, han var ganska snygg så jag tappade fokus ett tag ;-)

      Radera