Sidor

tisdag 8 maj 2012

Den kommentaren.........

......vinner man inget på.

 I normala fall så är jag en pratglad människa men har dom 2 senaste dagarna haft enormt mycket att göra vilket innebär att jag suttit med näsan nere i tangenbordet och i mina papper, har inte haft tid eller lust att småprata vid kaffemaskinen. 

Igår när jag stod och tog en kopp kaffe så kommer frågan:  Hur går det med rökningen ?   Tack bra svarar jag - rökfri i 6 veckor och log, kände mig enormt stolt.  Har till och med slutat med plåster idag tillägger jag.

Och kommentaren tillbaka blev:  Det märks, du verkar lite irriterad

så idag jobbar jag inte, utan idag blir det häng vid kaffemaskinen .......


4 kommentarer:

  1. Mäh, va var det för kommentar, den människan borde ju lära sig att hålla truten !!

    I statistiken på bloggen kan jag se både hur många som vart inne, vilka länkar d klickat på för att komma dit samt vilka sökord som använts på tex google för att komma till mig.
    GAnska underhållande läsning faktiskt ;)

    SvaraRadera
  2. ja, vissa borde tänka först innan dom öppnar munnen.

    Jag ser bara att min blogg tydligen är populär i Ryssland, undra om jag har kvar mina gamla "stalkers" från förra bloggen

    Vilka inställningar har du gjort för att få fram sådan info ?

    SvaraRadera
  3. Duktigt av dig - grattis!
    Fast du kanske får jobba lite på humöret... ;-)

    SvaraRadera
  4. hahahahh och då nämnde jag inte ens att jag har Mens - mohhaaaaa

    tack

    SvaraRadera