Sidor

fredag 25 maj 2012

Fredagsmys.............

.........och som den vanliga, normala medelsvensson man är så blir det Taco till middag ikväll

Det blir dock ingen jordgubbstårta som nedan, jag tiggde mig nämligen till lite rabarber av en kollega så ikväll blir det min extremt goda och icke LCHF rabarber/jordgubbspaj.

imorgon ska min kompis bli försökskanin på en margänspaj med rabarber........mohahaaahaa sen ska jag tvinga henne att lyssna på melodifestivalen och äta 1,5 kg lösgodis.

Kolla in snyggingen som döljer sig bakom ögonbindeln......... WHY ????



och detta land är enormt, var detta det bästa dom kunde skicka och representera landet


Trallvänlig, men hör kanske inte hamma i Melodifestivalen, eller !?!?!??!!? 

10 kommentarer:

  1. Japp - mello idag.
    Har inte kollat på genrepen - är vi kvar?
    Jag och dottern och i viss mån sonen gillar mello men guden min, nja, inte så mycket.

    SvaraRadera
  2. Vi är kvar och jag gillar för en gångs skull Sveriges bidrag

    Brukar inte se skiten, men i år ska den genomlidas ;)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar dom ryska, glada tanterna :-) Fast jag håller självklart på Sverige!

    SvaraRadera
  4. Marängpaj med rabarber lät som något helt i min smak !!
    Vill du dela med dig av receptet ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. den var jättegod, ska kolla receptet hemma. Perfekt att bjuda på med vaniljgrädde

      Radera
  5. Man blir glad av att se tanterna sjunga: Come on and dance :)
    Fast visst var Sverige bäst.
    Grattis till oss!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. vi har nynnat den ryska låten hela helgen ;-)

      Radera
  6. Inte för att jag kollade mera än kanske sammanlagt 10 min. av Melodischlagereländet, roligt att Sverige vann iaf. Babusckorna fattar inte jag heller vad dom skulle dit för, man skäms fast man inget har med saken att göra, idioti ! Kanske är det bara gamlingar kvar i Ryssland eller vad det nu var för land ????

    BS Vi har en jättehärlig trädgård, nästan utan insyn, inga grannar inpå , det är jättebra.Vår oas. Idag har lillprinsen badat i sin pool på gården tillsammans med sin morfar, det var populärt.En bra dag !

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. låter jättehärligt och dina bilder var jättefina, ser inbjudande ut. Själv har jag en mini balkong

      Vi Vann ! och tyvärr fastnar ryss-sången i huvudet
      kram

      Radera