Sidor

fredag 11 maj 2012

Apstadie..........

........eller vad man vill kalla det.  Igår var det fotbollsderby och jag begriper inte hur vuxna människor kan uppföra sig så illa som dom gör.  Spelar det någon roll vem man hejarpå ?  Kan man inte respektera andra smak och tycke.  Vi pratar
om en sport där vuxna springer efter en boll



Igår stod jag på min balkong när det ena lagets hejaklack kom gående mot arenan, och bara för att jag stod där så blev jag kallad
diverse otrevliga saker från vuxna  "pojkar" en del i masker, dom repade bilar, stod och kissade på andra människors bilar - bara för att vi kanske inte hejar på samma fotbollslag.

 Jag för min del skiter fullständigt i vem som vinner, varför ska jag då behöva drabbas att bli kallad hora, fitta osv... och kanske behöva betala en självrisk på 3000:- för att någon skrapar min bil med sin nyckel



Dessutom sitter jag med två svårt skadade hälar pga mitt skoskav ( dock ej min fot på bilden)




10 kommentarer:

  1. Ibland kan man undra vart mänskligheten är på väg... Önskar dig en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. man förstår att det är krig i världen när dom inte ens kan respektera att man håller på ett annat lag i fotboll.

      Radera
  2. Idioter, man kan ju undra hur det är ställt..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idioter är bara förnamnet på dessa lågt ställda varelser

      Radera
  3. Vilka galningar !! Låter ju helt vansinnigt att bete sig så där .
    Ta hand om dina onda fötter .
    Ha en trevlig helg
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fötterna har blivit väl omhändertagna i helgen ;-)

      Radera
  4. F-n vad trist! :-(!

    SvaraRadera
    Svar
    1. japp, och detta händer vid varje Derby

      Radera
  5. Idioter ! jag blir arg bara jag läser det här...

    SvaraRadera