Sidor

måndag 28 maj 2012

Allt och inget...............



......................Det blir aldrig som man tänkt

Jag hade förhoppning om att få lite färg på denna kropp i helgen, men hahahaahahaha jag har inte varit utanför dörren.
Har ingen bra förklaring varför egentligen, känns som jag stått i köket hela helgen och antingen bakat eller spelat uno med sonen. Vi har skrattat, sett film, spelat spel och ätit och haft en mysig helg ihop.

I fredags när jag kom hem så hade sonen kompis hemma som stannade på mat på kvällen, dom verkade lite luriga fram till att jag hittade 4 glas längst in i kylen där sonen hade överaskat med att handlat min favvo bryle pudding och tillagatoch som vi skulle ha på Mors dag.

I lördags hade vi gäster och marängpajen blev jättegod. Loreen vann och hela kvällen var trevlig
 sina blå före 11.30 annars och sen kommer han med en physalisväxt som han köpt för sina egna pengar som nu står på balkongen och förhoppningsvis växer till sig.

Har ni haft en bra helg ?


och jordgubbar har vi ätit i mängder passar bra ihop med rabarber också



8 kommentarer:

  1. Om jag haft en bra helg? Jo då... jag har sovit bort hela helgen och har inte heller njutit av det vackra vädret, haha (jobbat natt)
    Nu är jag ledig men nu är det inte alls samma värme...
    Så gulligt av din son att överraska med lite gott på morsdag :)
    Ha en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. typiskt, men det kommer mer sol som vi båda kan njuta av förhoppningsvis

    han är go min påg !

    SvaraRadera
  3. Låter som du har haft en bra helg .
    Sola hinner du göra , sommaren har inte ens börjat ;)
    Jag ställde nyss ut några plantor på bron. Har inte planterat dom ännu, dom är i sina plastformar . Fem minuter efter det snöar det lite .....
    Bara några flingor som tur var .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. usch - snö nu

    jag klagar inte, idag gick jag till jobb utan jacka och på lunchen satt jag ute coh åt

    SvaraRadera
  5. Det låter som en riktigt härlig helg och jag är säker på att det blir fler soliga dagar i sommar så du hinner få lite färg på kinderna :)
    Själv är jag röd som en kokt kräfta, men röd är ju oxå en färg...

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahah absolut. Rött är sött ;-)

      Radera
  6. Min helg har varit bra förutom det där med foten :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du mår bättre i foten

      kram

      Radera