Sidor

söndag 13 maj 2012

Jag är en stark kvinna.........

....med svaga punkter.  Jag har rökt i helgen, vet inte varför jag handlade asken som nu är slut, för jag handlade nikotintabletter i samma veva.  Jag låter dagarna passera utan att jag gör något vettigt.  Känner mig ensam, då det kan passera dagar/veckor utan att någon hör av sig.  Känns som att det alltid är jag som ska höra av mig, allting hänger på mig. Skulle vilja att någon tog tag i saker och jag bara fick följa med......

Typiskt Söndag !
Imorgon är en ny dag..........

8 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra! :-(! I morgon är en ny dag, som sagt...Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, ibland känns det inte kul - helgen var skit trist

      Radera
  2. Men så trist det där lät. Synd att du bor så långt bort :-(
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, hade varit kul att träffats över en fika bara så där apropå när man känner så ;)

      Radera
  3. Känner igen det där, så är det för mig med och jag orkar inte bry mig längre.

    BS Tur man inte är sjuk OCH fattig !!! hihihi

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag bryr mig och just därför känns det så

      hahaah ....eller hur

      Radera
  4. Det lät trist..en ny vecka nu..hoppas att den kommer att föra med sig lite positivt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. skittrist helg men det är livet i ett nötskal

      Radera