Sidor

onsdag 20 juni 2012

Tog lite.........

.........ledigt idag från jobb

Tanken var att pilla ludd i naveln, men har haft svårt att koppla av.   Jag har gjort köttbullar, städat,  varit på Ikea(igen) och köpt ett bord till balkongen som inte passade och som just nu bara är ivägen. Läste ut Poeten av Michael Connelly ( inte hans bästa bok) spelat mario cart med sonen.  Nu är kl 19.30 och jag sitter och gäspar.

Tror jag gör ett nytt försök imorgon efter att jag tvättat, handlat, gjort fler köttbullar, svängt förbi kyrkogården,  färgat håret, .....


Vad har ni gjort idag ?

10 kommentarer:

  1. Det är lätt att få fullt upp, eller hur ?
    Hoppas din dag blir vilsammare imorron !

    BS jag hatar verkligen att bli påtvingad både det ena och det andra. Försöker ligga i framkant vad det gäller recepten men ibland missar apoteket att meddela mig det när jag hämtar ut och då blir det så här tokigt.

    Sommar är en jobbig tid, tacka vet jag hösten !

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAg älskar också hösten, men idag har varit en härlig sommardag

      Radera
  2. Jag har gjort så lite som möjligt idag ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. då var du bättre än mig för det var ju min plan ;)

      Radera
  3. Det där med att pilla ludd från naveln brukar aldrig bli av ;)
    Alltid är det något annat som ska göras.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. extremt svårt att koppla av ibland ;)

      Radera
  4. Shit va effektiv du vart!!!! :-)
    Men nu kan du väl ta det lite lugnt i midsommarhelgen då va?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förrutom alla köttbullart som ska rullas imorgon så blir det en väldigt lugn helg, lovar ;)

      Radera
  5. Men jösses människa.. Hur går det nu med navelluddet???
    Jag hoppas att du tar dig tid till denna viktiga syssla för sånt bör inte slarvas med..

    Ha en fin dag nu.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag spar luddet till senare i helgen :-)

      Detsamma :-))))

      Radera