Sidor

torsdag 28 juni 2012

Här är tyst.........

.....som i graven på min arbetsplats.

Jag har behövt ringa till min gynekolog och boka tid men eftersom är här extremt tyst och man hör varandras andetag så känns det lite olustigt att ringa dit eftersom alla hör precis allting man säger, och då jag jobbar med 60:åriga män så är det ett samtal jag kommer att få "äta" upp. 

Jag har haft två härliga och energigivande kvällar med två av mina goa vänner. God mat och gott vin, massor av skitsnack och skvaller. Världsproblemen är lösta , sonen är på semster med sin far vilket innebär att jag har ingen att ta hänsyn till och ingen som kräver en massa av mig.

Ibland krävs det inte så mycket

bilden har inget med innehållet i texten att göra

11 kommentarer:

  1. Jomen DET tycker jag du skulle göra!! Ringa det där samtalet alltså, så att gubbarna får lite att prata om!!!! :-D
    Att vara med goda vänner och äta/dricka gott är en riktig lyx. Mer sånt tycker jag!! Själv hade jag en sån kväll igår med min dotter. Ljuvligt!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. såg det ;-)
    Då hade vi båda en bra kväll med god mat och gott i glasen

    nja, jag gör bort mig tillräckligt här på jobb så att ge dom sådant gratis, njäää

    SvaraRadera
  3. Tog du bort din kommentar inne hos mig? Jag ser den bara via mailen att du skrivit hos mig.

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Jag ser inte din andra kommentar heller, mer än i mailen. Jag testade att logga ut och logga in via mina katters blogg och med deras profil försöka kommentera. Och då gick det! Ser du själv ditt svar hos mig efter att du har skrivit, eller är det helt tomt i rutan?

      Radera
    2. hahahah det blev skit in och skräp ut
      men nu hittade du mig ;)

      Radera
  5. Nej, ibland krävs det verkligen inte så mycket för att man ska må bra och ha trevligt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. fast det sätter sina spår med allt gott.... :-)

      Radera
  6. He he kunde ju annars vara kul att liva upp gubbarna lite. Om de inte får hjärtinfarkt, för det är ju inte så upplivande....

    Njut av lugnet hemma. vräk ut dig i soffan, släng kläderna i en hög på golvet (och vågra inte plocka upp dem och vika in dem igen), ta ett bad och som sagt NJUT. Försök att inte längta allför mycket efter honom.

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Nej, det är inte de största utsvävningarna som glädjer mest!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. något man bör komma ihåg dom trista dagarna :)

      Radera