Sidor

måndag 4 juni 2012

Frågefeud..........

.......är skitkul NÄR det fungerar. 

Allmänbildningsfrågor mellan himmel och jord och jag lär mig något  ;.-)

Men om jag betalar pengar för en app ( reklamen låg precis på sista svarsalternativet, skitirriterande)  så vill jag att det ska fungera utan en massa buggar, bland annat så  helt plötsligt mitt i spelet så kan jag förlora eller vinna, folk verkar kunna vara inaktiva hur länge som helst så mitt förslag till dig som gjort spelet -  Fixa buggarna eller sluta ta betalt 

så nu vet ni vad jag har gjort i helgen







7 kommentarer:

  1. Så ska det ju inte vara! Om man betalar för något så ska det ju fungera. =(
    Fortsatt trevlig vecka!

    SvaraRadera
  2. japp, svårt att reklamera. Spelet är kul annars

    Men man bör inte lansera ett spel med så många buggar

    SvaraRadera
  3. Bra att du gör lite anti-reklam om det är på det viset...

    SvaraRadera
    Svar
    1. borde inte vara såååå svårt att fixa problemet

      Radera
  4. Åh... Det där ska jag akta mig för. Räcker med att jag har fastnat i WF ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahah väkommen till träsket

      Radera
    2. Ett skitspel tycker jag. Ingen kontakt går att få med leverantören trots feedback-formulär i spelet. Har provat en massa gånger.

      Radera