Sidor

torsdag 21 juni 2012

Full av energi............

.....och sand.

Det blev en eftermiddag på stranden, behövde fylla på min extremt låga d-vitamin nivå(blekhet).  Men jag har hunnit med både tvätt, handling( tillsammans med halva Malmö) , putsat fönster( tvingade sonen att hjälpa mig)   och nu avkoppling ( facebook)  medans sonen spelar spel med en kompis ( ev. flickvän) .

Vi har haft en jättehärlig dag.

Imorgon är det Midsommar, tyvärr väntas regn i mängder men vi stoppar ner badkläder ändå för ev. poolbad.

Önskar er alla GLAD MIDSOMMAR !


10 kommentarer:

  1. Badkläder är det inte ens att tänka på här så kallt som det är. Utebadet öppnade i lördags men jag har svårt att tro att någon varit där än... Önskar dig en riktigt glad och härlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi badade inte, det är 16 grader i vattnet och det blåste halv storm men vi fick en härlig dag ändå

      Radera
  2. Härliga bilder!
    Vill gärna bo närmre havet men det får vänta - vänta...
    De sägs regn i morgon men vadå? Vi är väl vana ;)

    Glad Midsommar på dej! Önskar
    Susan

    SvaraRadera
    Svar
    1. man kastar sig ut så fort solen visar sig, idag vräker det ner igen

      Radera
  3. Regn? Nä...här skiner solen :)
    Men tyvärr så blir det ju inget firande för min del. Jobbet, vet du :(
    Vilken dag ni fick i går. Underbart!
    Själv låg jag och solade på mitt nya trädäck :)
    Kram och trevlig midsommar på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. önskar jag hade ett trädäck att ligga på :)

      Radera
  4. Jag säger att jag bor i paradiset vilket jag anser att jag gör men är det något som jag saknar här så är det havet.. Jag skulle nöja mig med en liten sjö faktiskt.. Jag är uppvuxen vid vatten och det har satt sina spår men jag får nog vara nöjd i alla fall.. Jag har liksom allt annat.. ;)
    Jag hoppas att inte hela er dag regnar bort och jag hoppas att ni ska göra trevliga saker.. Ha en riktigt fin dag nu på alla vis.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vatten är rogivande, älskar att bo här med stranden 7 min bort

      Radera
  5. Hoppas du hade en mysig midsommarafton/helg

    SvaraRadera