Sidor

söndag 24 juni 2012

Söndag...........

.....mitt i livet !

Det känns som hösten är tillbaka med regnet och mörkret.  Idag blir det tvätt och jag ska plöja mig igenom 21-timmar dvd-boxen Brottet, tända värmeljus och ligga under filten.  Äta en stor påse Gott & Blandat .

Imorgon är det jobb igen och jag känner mig inte så utvilad efter 5 dagars ledighet som jag hoppats på.....

Midsommar kom och gick, vi hade en trevlig kväll med god mat och många skratt, men var tog Junimånad vägen ?? 




10 kommentarer:

  1. Jag kan hålla med dig om att det inte har varit någon riktig sommar ännu men jag hoppas av hela mitt hjärta att den kommer.. Den måste liksom komma.. =)

    Vila upp dig nu idag och ha en riktigt bra dag..
    Kram från Mingla

    SvaraRadera
  2. Jag är glad och tacksam att jag inte börjar min semester imorgon :-)

    Och nu blir det film :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Det lät som en riktigt mysig dag !! Ibland är det så skönt att bara "vara" och just tvättstugan är nog faktiskt det "måstet" som jag tycker bäst om :)
    Dammsuga däremot - det är ett nödvändigt ont ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah då kanske vi kan byta tjänster eftesom jag avskyr att tvätta och stryka medans övrig städning går bra.

      Dagen igår försvann fort och det blev lite pilla ludd i naveln ;)

      Radera
  4. Ja visst är det höstlikt i kylan, regnet och blåsten. Men nääää...NU måste väl ändå ett högtryck vilja brotta sig in på våra breddgrader!
    Suck!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag väntar och väntar och väntar .....

      Radera
  5. Juni är faktiskt inte riktigt slut än... :-)

    SvaraRadera
  6. Här har det varit den kallaste juni på 20 år. Det är bara de tre senaste dagarna det varit något så när sommar... Önskar dig en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tror det gäller hela Sverige, vi hade 12 grader imorse

      Radera