Sidor

onsdag 17 oktober 2012

Jag är slapp, slö.......

....... och bra på ursäkter.

Min träningspartner är sjuk    :-( 
och att då ställa sig där  ensam för första gången på länge gör jag inte

Hittade denna text på nätet: 
Det är lättare att träna med en vän
För att bli mer motiverad så brukar dem flesta hitta en träningspartner att gymma med. Är man två så kan man peppa varandra om den ena inte är så sugen på att träna. Och framförallt så är det roligare att gå ner till träningslokalen om man är 2 stycken istället för att gå ner själv. Så hitta en partner som är intresserad och som har en liten gnista av att gå ner till gymmet.


F.N hela mitt humör försvann.........jag var ju peppad och sugen på lite träningsvärk 




kanske om dessa stod i gymet....
 

13 kommentarer:

  1. Åh... hade du bara bott lite närmare kunde du följt med mig och Afropower-dansat ikväll! Det är en härlig och rolig och svettig träningsform som ger underbart skön träningsverk!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaaaaaaaaaaa

      jag får väl göra några situps ikväll för att döva samvetet

      Radera
  2. Förr gick jag och min granne på gympa tillsammmas. Det var väldigt bra för man kom iväg nästan alltid. Inga undanflykter eller så...

    Får se om jag kommer iväg i kväll...

    SvaraRadera
  3. jag behöver sällskap, någon som sparkar mig där bak

    klart att du ska gå ikväll

    SvaraRadera
  4. Just NU har jag tagit total träningsvila...jag märkte att jag stressade för att gå dit. Så Stopp Stanna Sus!!
    Om en vecka eller två :)

    Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. tror det är många som stressar för att hinna gympa
      jag är dock inte en av dom ;)

      Radera
  5. Vi hade en väldigt snygg gyminstruktör förut och uj, vad jag gymmade ofta... Nu har jag badminton med två vänner en gång i veckan och vi har jättekul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. mmmmm,då är det lätt att hitta motvation

      Radera
  6. Visst är vi bra på att ursäkter...hehehe...att hitta den där riktiga motivationen är nog bäst, fast jag har inte hittat den än...kikade åtminstone lite på löpbandet igår...kramiz!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag gjorde 50 lätta situps igår :)

      Radera
  7. Men...dom kanske står nere vid gymmet. Det vet du inte först du har varit där ;)
    Så...ge dig iväg nu! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahahah I wish
      jag tränar på jobb så jag vet vilka som står där och dom ser INTE ut som dom på bilderna

      kanske därför jag inte trivs i gymmet, att se sina kollegor i träningskläder är inte alltid något positivt :)

      Radera
  8. Du måste ju gå dit, finns mycket trevligt att titta på, även trevliga människor i övrigt tycker jag !!

    SvaraRadera