Sidor

torsdag 18 oktober 2012

Att planera in både.........

...........service på bilen och Tandläkarbesök samma vecka var kanske inte det smartaste jag gjort.
MEN......

Det blev inte så dyrt som jag trodde, det blev en miniservice för min bil mår tydligen bra och det var inte hål i tanden utan jag har endast gnisslat sönder en liten bit av en tand så det blev en mini mini lagning.

Känns nästan som jag sparat pengar   ;-) 


Hittade denna bild när jag googlade tänder !?!??!?  Kan dock inte se att där finns några



6 kommentarer:

  1. Skönt att det inte blev värre än så. :-) För dig alltså, den på bilden kan väl knappast ha det värre?

    SvaraRadera
  2. japp, känner mig riktigt nöjd

    SvaraRadera
  3. Usch och fy för den där bilden!
    Sparat pengar? Då kan du ju shoppa för dem istället. Göra nåt roligare än att lägga dem på vare sig bil eller tänder! :)
    Kram på dig! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha den tanken slog mig men sen kom förnuften tillbaka

      det är ju snart Jul och jag vet någon som önskar sig lite dyrare julklappar och presenter

      Radera
  4. Usch det käften skulle man inte vilja ha ! skönt att ha sådana saker avklarade !

    SvaraRadera
    Svar
    1. där vet jag inte ens om någon tandläkare hjälper
      hela munnen har ruttnat eller nåt

      Radera