Sidor

torsdag 18 oktober 2012

Helt onödig vinst ........

.....när man får tillbaka det man satsat.

Vinner man borde det åtminstone var någon krona mer än vad man betalade annars har man ju inte vunnit.

Sen protesterar jag högt mot att dom höjt till 30 kr, nu får man ju inte 4 för 100:-  utan man handlar 3 för 90:- sen har man ett gäng mynt i fickan istället.

Och vadå höja vinsterna, blir jag gladare för att vinna 100.000:-/ månaden istället för att glädja  2 st som kan vinna 50.000/månaden

Hoppet är det sista som överger en


vet inte varför den blev sned , ni får öva lite nackmuskler

5 kommentarer:

  1. Ja, det blev lite "knepigt" när de höjde priset. Från det ena till det andra - Är det mina youtubeklipp du inte kan se? Om du går in på youtube och i sökfältet söker på "Grevinnan Blåst" så hittar du mina två egna klipp om den förskräckligt rysansvärda gamla grevinnan.

    SvaraRadera
  2. Så dom har höjt priset, det visste jag inte... Men jag håller med, hoppet finns alltid där :-)

    SvaraRadera
  3. Surt sa räven...
    Jag köper ytterst sällan lotter!
    Känner mig ALLTID lurad ;)

    Kraam & bättre lycka nästa gång

    SvaraRadera
  4. Klart att hoppet finns, annars hade vi ju inte köpt...Fast mina "högvinster" har legat på 2x25...Kramiz

    SvaraRadera
  5. Men, du, då har du en tia att skrapa med :) Håller med, tycker fler ska vinna istället för dessa megavinster på flera miljoner !

    SvaraRadera