Sidor

torsdag 20 december 2012

Triumph och Twilfit...................

.........SKÄRPNING !

Nu har jag återigen varit inne i era butiker och försökt hitta ett par BH till mig, men nej,. Ni verkar tror att kvinnor idag endast har små bröst, Twilfit har inte ens min storlek och på Triumph var dom 2 ni hade tagit in naturligtvis slutsålda, och då räknar jag inte dom BH som ser ut som dom min farmor sprang omkring i. Extremt fula och osexiga, lite som knästrumpor

Nu återstår endast 1 st butik i hela Malmö som trots att vi ska vara landets 3:de största stad  inte kan erbjuda kvinnor snygga underkläder.  Dessutom lär dessa BH kostar ca 800-1000:- st om dom ens har i min storlek

Jag är inte udda på något sätt, ser ganska normal ut, men tyvärr fått ärva min farmors byst. 

Vet att  man kan beställa på nätet men jag hade hoppats och trott att jag skulle kunna gå in och prova och fått den i handen idag och inte behöva vänta 2-3 dagar och sedan hoppats på att den passar.


Så kära Tomten, förrutom nya morgonskor från Lexington så önskar jag mig en snygg BH i 75G 



9 kommentarer:

  1. Jag har samma problem, behöver DD eller E... men det finns sannerligen inte mycket att välja på, och en bh vill jag prova, inte skicka efter...har ändå lärt mig att jag hittar lättast på lindex...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lindex har aldrig haft min storlek :((

      Radera
  2. Jag har också problem att hitta bh:ar , kanske inte storleken men någon som är skön . Pga min värk i axlar , nacke måste jag ha en bekväm . Brukar använda typ sportbh:ar med breda axelband . Men såklart slutar den tillverkas när man hittar någon man trivs med . Gillar inte byglar , dom skaver och gör ont .
    Ett annat problem är ju när man ska prova bh:ar , puh !!
    Lycka till i din jakt på en bra bh ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Jag såg Trinny och Susannah på TV7 igår. Dom brukar väl åka och "lära" kvinnor att använda rätt BH. Men det hjälper ju inte om man sen inte får tag i rätt plagg i butiken.
    God Jul och ett Gott Nytt År! vi ses på nätet 2013!

    SvaraRadera
  4. Känner igen det där. Mina behag är inte så små heller och urvalet är således ganska så minimalt. När man hittar något är det dessutom mycket dyrare. Tråkigt. Hoppas du hittar någon passande!

    SvaraRadera
  5. Taskigt! Jag tycker att det är dåligt att inte ha ett kundvänligt sortiment!
    Men du får väl ge dig ut i internetdjungeln, kan inte vara lätt..BH är ju som skor! De ska passa på all håll och kanter!

    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Svårt att hitta nån som passar och sitter bra.

    SvaraRadera
  7. Önskar lycka till med att finna en bh i rätt storlek!

    Och en riktigt fin och skön julhelg till er,
    julkramar Sussi

    SvaraRadera
  8. jiiises, för första gången i mitt 30 åriga liv inser jag att jag nog är lyckligt lottad med mina "myggbett" till tuttar. Vad som helst passar - om jag så skulle knyta en snusnäsduk runt dem så kan de inte hänga.
    En smula okvinnligt kanske, men billigt !
    Kram och god jul på dig ;)

    SvaraRadera