Sidor

måndag 17 december 2012

Glitter och Glamour........

.......har vi inte haft mer än i granen.

och vilken gran vi fick tag i.........nere vid stammen så finns det en knöl,  så hur vi än gjorde så blev granen sned.  Jag fick vunnit mitt snöbollskrig innan all snön försvann.



Försökte trösta min kalkon som låg där ensam och kall



Och för att riktigt känna julstämningen i helgen så åkte vi till Ikea, och precis som jag misstänkte så  var halva Malmös befolkning där. Jag älskar Ikeas ljus.



Men helgen har enligt sonen varit bra ?!?! 

Hur har ni haft det ?
Ibland när man surfar runt så verkar folk ha det sååååå bra,mysigt och perfekt

11 kommentarer:

  1. Jag tycker att DU verkar ha det så bra och mysigt och perfekt!!! Det är väl så - att man ser alltid alla andra och deras liv ur ett annat perspektiv än det man ser sig själv och sitt eget.
    Du har det i allafall så fint och ombonat och det ser så varmt och mysigt ut!!! Du har en superfin gran! Och juleljusen är fixade! Det är väl - om man nu ska vara lite negativ om något - bara kalkonen som ser lite kylig ut.... ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah du är go :)

      Vi trivs och det är ju huvudsaken. Kalkonen fick till slut komma in i värmen

      Radera
  2. Visst lutar den lite men annars ser den fin ut!

    Perfekt tror jag inte att någon har. Men en del väljer att aldrig skriva något negativt och då kan man tolka det så...

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah den är jättesned

      Men en del hem ser extremt tillgjorda ut:)

      Radera
  3. Eller på Facebook där alla ha det pastelligt och perfekt juligt. Tända ljus och alla är sams o trivs!

    SvaraRadera
    Svar
    1. pastelligt ?? Är det ett ord ? hahahaahahah tycker om dig !

      Radera
    2. Nu är det ett ord :-)

      fast jag tror inte det funkar i WF!

      Radera
    3. hahah du får prova

      Om Mua går så borde detta gå

      Radera
  4. Vi har också klätt granen !! Du, dom flesta delar väl mest med sig av sina positiva upplevelser, några av mina bloggvänner har "hemliga" bloggar där dom skriver om mer allvarliga saker...

    Skulle inte vara så kul att kollar runt i bloggar med bilder på dammråttor, dammsugning, moppar, lorttvätt som sorterats osv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det hade varit rätt befriande om någon vågat!

      Radera
    2. jag har inget skitigt eller rörigt hem att visa upp, men allt är inte perfekt :)

      Radera