Sidor

torsdag 6 december 2012

Jodåsåatt.......

.......man blev fast på Stururp igår.

Satt 6 timmar på flygplatsen och hoppades att dom skulle få bukt på snön på Bromma men icke.

Men alla var trevliga förrut den sista killen/mannen i infon som antagligen inte mådde så bra eller nåt för när jag gick fram och skulle fråga efter våra incheckade väskor som vi väntat på i 40 min så fick jag mig en rejäl utskällning innan jag ens hade hunnit avsluta min mening, där han tyckte jag var oförskämd för att jag avbröt honom......hmmm
men är det mitt fel att han börjar prata innan jag är klar ?!!?!?

Men...vi tog taxi hem igen och byggde pepparkakshus.
Ikväll ska jag ut på granris jakt hos någon som har det hängande ut över sitt stakett och som inte misstycker att jag snyggar till deras buske.  Har jag tur får jag med mig son + kompis och kan få en rematch i snöbollskrig
Här snöar det vackra flingor, kallt och lite halt. Precis som jag vill ha det i December




12 kommentarer:

  1. Vilket fint pepparkakshus! Nej, något flygväder att tala om är det inte hu ;-)

    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, fick bra hjälp :)

      Nä, nu håller vi oss på marken

      detsamma

      Radera
  2. Mysigt med pepparkakshus! Vi ska nog också göra ett i helgen:)

    SvaraRadera
  3. Å,vilket fint pepparkakshus!
    Nä..nu får det räcka med allt snöande. Men nä...det snöar idag också :(
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilket fint pepparkakshus! :)

    Sv: Ja nu har jag inte testat toppen men jag har själv stora bröst så jag kan inte ha M i vissa toppar men iom denna är storlek L stå borde den passa i brösten och så kan man spänna åt under brösten. :)

    Spiderman är visst popis. :)

    SvaraRadera
  5. Först trist då kan man väl lugnt säga...
    Sedan både gott och snyggt ;)
    Trevlig helg,
    Sussi

    SvaraRadera
  6. Kul med snö..men det finns ju gränser antar jag :(

    Trisst med grabben i infon där...du skulle bitit honom i hälsenan eller nåt ;)
    Men han hade väl fått skit innan där av nån annan, men det ska han ju kunna ta kan man tycka utan att låta det gå ut över någon annan.

    Ha en skön helg :)

    SvaraRadera
  7. Trist när det blir sådär, men vädrets makter rår ju ingen över...

    SvaraRadera
  8. Aj då...den där killen behövde nog ett par-tre pepparkakor!!
    Snyggt att pepparkakshuset kom ihop och att granris är i antågande.
    NU kan julen komma!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  9. trist med flyget men härligt med pepparkakshuset! :)

    SvaraRadera
  10. Stackare..vilken försening !!! men vilket sött litet pepparkakshus!! ha fortsatt trevlig helg !

    SvaraRadera
  11. Jag håller med dig, jag gillar oxå snö och vill gärna ha en vit jul. Det enda jag inte är så förtjust i är att halka omkring på oplogade vägar i jobbet. Men men, man lär sig leva med det oxå och tar man det bara försiktigt går det ju oftast bra :)

    SvaraRadera