Sidor

tisdag 18 december 2012

Hela dagen................

..........har jag tänkt logga in och skriva ett inlägg

men det har hela tiden dykt upp saker, alltså jobbsaker som jag varit tvungen att prioritera. Finns ju en anledning varför jag sitter här :-)

Igår höll jag på att få hjärnskakning då hela fondue sättet trillade ner ( ca 4 cm från mitt huvudet)  från skåpet och gjorde ett stort hål i golvet och sprack.
 Så nu vet jag inte vad vi ska äta till Nyår längre - Förslag ? 

Nu ska jag hem och ge sonen fotmassage för jag är en snäll mamma :-)

Ha en bra kväll

4 kommentarer:

  1. Tur att det inte var ditt huvud som sprack! Fotmassage låter härligt :-) Ha en fin kväll du med!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken tur du klarade huvudet...vilken rysare! Fotmassage låter ju ljuvligt skönt.
    Ha en gin dag,
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Men vilken tur att du inte fick det i huvudet. Är ju hur tunga som helst. Något recept har jag inte så här spontant men hos oss blir det nog filé av något slag...

    Ha en fin daga!

    SvaraRadera
  4. Aj då, men då vet du vad du kan önska dig i julklapp ? så är nyåret räddat !!

    SvaraRadera