Sidor

torsdag 20 december 2012

Det känns som .................

.............Fredag !!


Sonen sa hela gårdagen att det var Torsdag , och det första han häver ur sig imorse är:  Idag är det Fredag
Folk omkring mig säger att det är Fredag, hmmmm.........Är alla lediga imorgon ? 

Jag har tyvärr använt upp alla mina semesterdagar för detta året så jag får snällt stiga upp imorgon och ta mig till jobb.

Ikväll har jag lovat sonen kebabrulle efter hans skolavslutning, vi har alla olika böjelser :-)

Är ni klara med alla era inköp ?  Är ni stressade ?



4 kommentarer:

  1. Jag är istort sett klar & här har det inte stressats alls/Kram ♥...

    SvaraRadera
  2. här med. Nu ska det bara njutas av mat och ledighet

    SvaraRadera
  3. Nej, här hemma är vi lugna :) Stress är inte min grej... Jag hade heller inga semesterdagar kvar så jag tog föräldraledigt. Jag kommer sakna den möjligheten när barnen blir äldre....

    SvaraRadera
    Svar
    1. härlig att höra att folk inte stressar utan faktiskt kan njuta

      Radera