Sidor

måndag 14 januari 2013

Måndag.........

and guess what !?!?!?

Jepp, en ny  Hemmets Journal hamnade hemma hos mig imorse, kl 04.03 rättare sagt då jag hörde någon smyga i trappan
Vågade mig inte fram om i fall att det inte var tidningsutbäraren :-)
Och efter att ha bläddrat igenom dom förra två med recept, hurmorstips och ett försök att lära mig virka så kan jag konstatera att detta är ingen tidning för mig. Men tack för att jag fick chansen att prova på

Helgen för övrigt har försvunnit på en blinkning, har sett film, film och lite mer film. Ätit gott och sovit skönt.
Har ni inte sett En oväntad vänskap så SE DEN !!!

Hur har ni haft det ?

Återigen en gammal bild, men jag bakade en chokladlängd med chokladtryffel till efterrätt i Lördags som smakade väldigt, väldigt, väldigt bra  ;-)

8 kommentarer:

  1. Tror jag det att det smakade bra. Det lät då väldigt gott.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Mmmm... Fräckt att frestas så här en måndagsmorgon ;-)

    SvaraRadera
  3. Hihi mycket film ;)
    Här har det vart lite mys,film & god mat bla
    Mumms med Jordgubbstårta,tar en smakbit innan jag Kramas & "går" igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blev lite film men det har varit kallt och rått och vi har myst så det blev ganska bra ;)

      Radera
  4. Men, kommer sådana tidningar på morronen ? dom brukar komma med vanliga posten hos oss...ja, nu prenumererar jag INTE på den tidningen, det är nog mer morsans bord gissar jag :)

    Såg smaskigt ut med den där tårtan du.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahah säkert att det inte är du som prenumererar ?
      Men eller hur, visst är det märkligt att den kommer på morgonen, sen står det ingen adress på tidningen heller och jag vet att jag INTE beställt den.

      Ja, fast min chokladlängd var nog godare en kall vinterdag ;)

      Radera