Sidor

tisdag 29 januari 2013

Tips............


........på shopping!

Man bör dela med sig av goda erfarenheter, så idag blir mitt tips #ELF Smink  som just nu har 48% rea i 48 timmar.
Bra smink till enormt bra priser.

Gissa var vi hamnade igår:

Japp, #Hollister har också rea just nu, så det blev en del mjukis. Jättemjuka och följsamma när man slänger sig i  soffan........

...............och efter all shopping så hamnade vi på #Vapiano tillsammans med alla barnfamiljer som anser att det är bra att gå på restaurang kl 18.00 med 3 -4 åringar.   Jag håller inte med dom. 

 Så matro var det inte tal om, däremot är deras mat god :-)

8 kommentarer:

  1. Härliga färger !!! kul att shoppa när det är rea !! Är det sonen som ligger utslagen ?? :)

    SvaraRadera
  2. vi var två färglada gubbar i soffan igår

    ja, efter all pasta slängde han i sig 4 släta bullar så han mådde lite illa :)

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag inte använder smink alls, så har jag typ 100% rabatt på det. Weehooo! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. men lite mjukbyxor kanske kan locka
      finns även som shorts modell så den passar folk utomlands :)

      Radera
  4. Helt fel tid för barn i den åldern. Då tänker man mest på sig själv tror jag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, barnen i dessa barnfamiljer ville nog bara hem
      och vi ville att dom skulle gå hem :)

      Radera