Sidor

måndag 7 januari 2013

Vilken toppenstart ..........................

.....................på veckan !!!

Om man bortser från att jag snoozade i 50 min och "kom för sent " till jobb - eller måste jobba lite längre idag, och att jag fått skriva om detta inlägg 4 gånger

Jag fick som vanligt  Hemmets Journal i brevlådan imorse. Antingen har någon beställt tidningen till mig eller så är det väldigt synd om någon dam i min trappuppgång.  Uppskattade dock korsorden i förra tidningen och såg att det fanns en sådan bilaga även i denna tidning ;-)
(Nu blev det samma bild som förra gången för något KLYDDAR som vi säger på skånska )


Sen när jag kom till jobb så hittar jag detta i min mail
tänk att folk är så snälla

 
--
I am Mr Buttignol Mario the Auditor General, Bond Finance Limited Uk My
intention is to wire transfer sum of US$15.5M oversea.You can reach me
with the below
email address: buttignol_mario@yahoo.com.cn
Regards,
Buttignol Mario
 

11 kommentarer:

  1. Men då har ju tant nåt bra att läsa och lösa :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. och då kanske en annan tant vill låna tidningen ??? :)

      Radera
    2. Jag läser inte tant-tidningar :-)

      Radera
  2. Hehe... men brukar det inte stå en adress på baksidan av tidningen ?

    Kan ju vara någon som gett dig en "julklapp"... jag gav mina barn sådana, på tidningar dom brukar vilja ha dårå, men då hade jag ju ett presenkort att slå in så dom vet vilken dom får det från :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. eller hur, men det står ingen adress på baksidan och den dimper ner med morgontidningen ????

      Men då borde någon ha sagt något

      Radera
  3. Hihi...Härligt :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Här heter "nödlösningen" ost och oliver !! Kanske inte super nyttigt, men det är ju sockret jag vill bli av med och anledningen är ju inte att rasa i vikt !?

    SvaraRadera
  5. mmmmm det som är så gott

    oliver är väl inte så onyttigt och lagom med ost så.....

    Detta kan ju vara något för mig ikväll kanske,tack för tipset. Jag behöver ju gå ner men man kan inte ta bort allt gott på en och samma gång. Först cigg, nu socker sen fett :)

    SvaraRadera
  6. Ring till förlaget och fråga. Tel till prenumerationsavdelningen står i tidningen.

    Kram

    SvaraRadera