Sidor

tisdag 5 februari 2013

Skoskav, snöslask................

.............och dålig hårdag


GICK ju som bekant till jobbet igår,  iförd mina gamla härliga ingångaTimberland, men jag fick ta bussen hem för jag har gått så mycket i dom att jag slitet upp halva hälen både inne i skon och fysiskt på min häl - AJ

Och tanken var att jag idag skulle med hela hälen omplåstrad skulle GÅ till jobb iförd andra väl använda skor, men vaknade och det var snöslask och svinhalt och med tanke på hur håret såg ut imorse och  med min tur hade jag väl trillat och brutit benet.

Men ska iväg och se om jag hittar nya #Timberland så jag kan GÅ imorgon igen. Det är dom bästa kängor som finns.

Men annars är det bra ;-)

Här skulle jag lagt in foto på mina skor, men jag glömde ta foto imorse, så håll till godo med hur jag ungefär ser ut idag

10 kommentarer:

  1. Tittar just på fyranoch där är det en som ser ut så där...

    Sliter hårt på kängor det här vädret

    SvaraRadera
  2. Tänk om jag ändå såg sådär bra ut då jag har dåliga hårdagar ;)
    Jag köpte ett par Viking stövlar/kängor och har aldrig haft varken varmare eller skönare skor och jag fryser jämt om mina fossingar...
    Lycka till med ditt köp och hälens läkande,
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Japp...gäller att ha bra skor :)
    Ha de/Kram

    SvaraRadera
  4. Bra skor är A och O! Den saken är säker ;-)

    SvaraRadera
  5. Ajajajaj...
    Som sagt...bra skor är A och O!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Var ett tag sen jag köpte några skor..ett par år eller tre..de senaste jag tog i besittning var från skolan jag gick på i början av förra året..jag gillar ju att gå i arbetsskor jag..så när de gav mig ett par splitter nya med stålhätta ställde jag mina egna slitna där och gick hem i de nya..jovisst..haha..ja jösses...Ha de gott.

    SvaraRadera
  7. Du har ju lånat en bild på mig nät jag är nytvättad i håret ju ;)
    Bra skor är bara Bäst!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  8. ajaj låter inte alls skönt! Hittade du nya?

    SvaraRadera
  9. Men inte såg du SÅ illa ut ändå ;-)

    SvaraRadera
  10. Ja riktiga skor är A och O om man skall promenera !! hoppas du hittar en par bra !

    SvaraRadera