Sidor

måndag 20 augusti 2012

Varför lär jag mig ...........

....aldrig att 4 timmarns sömn är för lite för mig.

jag kan dricka 1 glas vin eller 1 flaska vin så länge jag får min sömn så mår jag bra, men att komma hem kl 03.00 är korkat eftersom jag alltid vaknar 07.00 sen är det kört. Alltså mådde jag som jag förtjänade i Lördags.

Idag börjar skolan igen och min stora påg början 8:an, hoppas hoppas hoppas på att våra samtal om hur viktigt det är att han gör sina läxor ger resultat och att hans pappa tar sitt ansvar och engagerar sig lite mer. 

Hur har er helg varit ?




3 kommentarer:

  1. Det är faktiskt så, och trots att det ibland kan känna lite tungt att erkänna det så har Viggo det förmodligen minst lika bra hos sina mor och farföräldrar - förmodligen BÄTTRE många gånger eftersom han alltid får deras fulla uppmärksam het, han får välja mat, äta massvis med glass och göra roliga utflykter.
    Samtidigt lär han sig att vara social och bekväm med andra än mamma och pappa.
    Så trots saknaden ser jag bara fördelar !!

    Ha en riktigt bra dag :) KRAM

    SvaraRadera
  2. håller med dig, och barnen lär sig massor av sina äldre släktingar + dom ska få bli lite mer ompysslade när dom är borta, det är ju livets krydda med barnbarn :)

    SvaraRadera
  3. Så där är det för mig med. Det är den uteblivna sömnen som sänker mig

    SvaraRadera