Sidor

fredag 31 augusti 2012

Min massage.........

..........kändes mer som en smekning med varma händer än välgörande för min ömmande rygg,

eller så kan det bero på att jag under mina 45 min låg och undrade varför man inte tillverkar massagebord med urgröpningar för brösten då jag satt med tillknölande, ihop pressade och ömmande bröst.

Alla ni som varit på mammografi vet vad jag menar…..tänk er då detta hoppressande med era behag i 45 min

bilden lånad från nätet, alltså inte jag på bilden  :-)

22 kommentarer:

  1. haha !! jag har faktiskt aldrig varit på mammografi, men jag kan bara tänka mig... Frågan är hur dom ska lyckas få in mina "myggbett" i den där maskinen ;)
    Ha en skön fredag !

    SvaraRadera
  2. hahah just i den maskinen är det en fördel med stora boobis, men annars är dom mest i vägen

    Detsamma !

    SvaraRadera
  3. Precis! Man gör ju cykelsadlar med fördjupningar för att underlätta för männen!

    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  4. Nej - va trist att masagestunden upplevdes så :/
    Hoppas du får en jättetrevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, den hjälpte inte så nu blir det tigebalsam igen

      Detsamma !

      Radera
  5. hmmm... ibland behövs en urgröpning för magen också :) fördel med att sola på sanden, man kan fixa en :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. precis min tanke när jag låg på britsen, det skulle vara som på stranden där man kan anpassa gropen ;)

      Radera
  6. Ja, mammografi i 45 minuter kan verkligen inte vara roligt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. nä, jag vet om vad som gjorde mest ont, ryggen eller brösten :)

      Radera
  7. Jag har inte varit på mammografi, men tycker det borde finnas en mjuk kudde eller något på massagebord.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, något som gör att inte brösten massakeras

      Radera
  8. Jagvtror det behövs lite hårdare tag om man har ryggproblem

    SvaraRadera
    Svar
    1. håller med

      voltaren har varit min bästa vän denna helg

      Radera
  9. Jo..frugan gillar inte det där alls..hade inte jag heller gjort urk :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. en bra sak och tacksam att det finns, men såååå obekvämt

      Radera
  10. Fy...i 45 minuter.
    Ajajajajajajajajajajajajajajajajaj!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahah här är en som varit på mammografi

      Radera
  11. Jag har bara fått massage (av proffs) en gång i livet. Sören vad ont det gjorde! Precis när jag var beredd på att kasta in handduken så blev det skönt. Sen njöt jag de sista fem minuterna. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är stor skillnad på massage och massage

      Hoppas du går fler gånger, brukar vara skönt och avkopplande

      Radera
  12. Jag HATAR mammografi!
    Men sista gången var det faktiskt bättre, tydligen GÅÅÅR det allt gör ade humant! Tänk om alla kunde det!

    Kram

    SvaraRadera