Sidor

måndag 10 september 2012

Onödigt, onyttigt......

....och ohälsosamt


Fredagen blev som jag skrev, Me myself and I, kröp ner i min mysis och nya fleecefilt.
Lördagen blev lite kaos i alla former och gästerna gick inte förrän 03.45 vilket resulterade i att hela Söndagen blev förstörd och jag pendlade mellan soffan och sängen.  Det är inte värt det. Jag gillar mina Söndagar.

Hur länge festar ni om nätterna ?

Nu är det ny vecka med planer på en lite mer aktiv Söndag, ska ta mig utanför dörren åtminstone, kanske ändå vägen ner till affären eller parken :-)



12 kommentarer:

  1. OJ, det var festglada människor det ... numera är de sällan så vilda fester för min del, gissar runt 12 brukar man avstanna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. låter som sunda vänner. Jag håller med dig

      Radera
  2. Vad är festa för nåt?

    SvaraRadera
  3. Ojdå! Länge sen det blev så sent. Eller tidigt?

    Förr om åren var det svårt att komma hem före 24, nu känner jag det som en bedrift att ha varit ute till klockan 22 :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. men det är ju inte roligare kl 03.00, tvärtom

      annat var det när man var 20 år och gick och dansade

      hur mycket kan man älta kl 03.00 ?

      Radera
  4. Jag HATAR när timman blir för sen...Jag klarar inte längre detta sömnbortfall och sömnstörning. Jag får ont överallt och mår pyton. Min kompis fick jag köra ut! vid 00.00 i lördags men kom inte i säng förrän 01. DET var för sent för min gamla kropp och knopp ;))
    (annat var det förr)

    Jag förstår dig!

    Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. då vet du precis hur jag mådde i Söndags

      Radera
  5. Gillar inte sena timmar, och är inte mycket för att festa... "Lagom är bäst"! ;-)
    Kram på´re!

    SvaraRadera
  6. Oj, det var länge sedan jag var uppe riktigt sent. Min fest i lördags tog slut halv två på natten.

    SvaraRadera
  7. lite bättre klockslag än mitt, men jag behöver min sömn

    SvaraRadera