........och jag är inte kompatibla
Det är endast pga min lathet och bekvämlighet som gör att jag inte bytar. Det har aldrig fungerat med Tele2, jag har haft många och långa problem och framför allt återkommande problem.
Det gäller att man själv är påläst och nästan specialist innan man kontaktar dom, dessutom blir man kopplad 18gånger till olika människor som ska "hjälpa dig.
Förra månaden dvs Juni 2013 tecknade jag mobilt bredband LARGE med router, igår Söndag kl 21.30 fick jag ett sms som säger att jag förbrukat mer än 80% av mitt abonnemang.
Idag ringer jag Tele2 för att fråga var dom menar eftersom jag vet att detta är en omöjlighet att jag förbrukat så mycket- Sonen har inte varit hemma på 3 veckor och han kan omöjligt på 4 dagar använt upp 80 %
Som svar får jag: Vi kan inte se hur mycket du förbrukade i Juni för idag är det Juli
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Tele2 ni bör se över er kundservice nivå !!!!!
#Tele2
För övrigt var helgen bra trots att Malmö bjudit på regn, moln och kyla ( 13 grader)
Men så trist!! Själv använder jag telia och telenor och det funkar bra! Kanske dags för ett byte?:-))
SvaraRaderaJa, vilket skitväder vi har här nere. Hoppas det vänder snart!!
Kram Cecce
nu har jag ju tyvärr bundit upp mig igen
Raderaavskyr dessa 24 mån men sen får det nog räcka
Det blri ALDRIG rätt och dom är inte det minsta trevliga eller villiga att rätta till problemen
ja, nu vill vi ha sol och värme :)
När man tecknar abonnemanget är allt guld och gröna skogar men när det inte fungerar då blir det andra toner... Känner igen det tyvärr...
SvaraRaderaMan får stå på sig och vara mer än påläst. I ditt fall hade jag bytt.
precis, dom skiter ett gott stycke i mig nu
Raderavadå inte kan se Juni månads förbrukning ?
har tyvärr 23 mån kvar på mitt abonnemang
Men FY vad irriterande! BYT!!!
SvaraRaderaJag har samma, det har funkat bra med tanke på både tele och dator..jag hade problem med Telia...kan nog krångla med det mesta. men, en gång fick jag spunk...när en i supporten pratade fortare än en radiosportskommentator :) ...men då ringde jag om
SvaraRaderaJag har Telia och är hur nöjd som helst! Då jag någon enstaka gång haft något problem har det inte varit några problem att få hjälp :-)
SvaraRaderaJa men sorgligt hur man blir behandlad... Kan inte tro att de har service yrken?!
SvaraRaderaHoppas det löser sig!
Kram Suusi
Men..det borde dom väl kunna kolla,tycker man...
SvaraRaderaJag har telia och det har aldrig krånglat för mig.
I går hade vi strålande sol. Idag är det grått :(
Kram!
Åh, vad tråkigt det är med såna företag! Jag tror tyvärr inte det blir bättre om du byter. Har själv ringt sju gånger till Glocalnet om att jag vill ha ett surfabonnemang. Äntligen har jag fått tillbaka 2000 kr som de dragit för mycket. Men får väl se vad som händer nästa månad...
SvaraRaderaÅh, vad tråkigt det är med såna företag! Jag tror tyvärr inte det blir bättre om du byter. Har själv ringt sju gånger till Glocalnet om att jag vill ha ett surfabonnemang. Äntligen har jag fått tillbaka 2000 kr som de dragit för mycket. Men får väl se vad som händer nästa månad...
SvaraRaderaOj! Och jag som brukar gnälla påmTelia. Då är dom i alla fall bättre än Tele2
SvaraRadera