Sidor

onsdag 6 mars 2013

Svårt att hinna med............

..........bloggen just nu.

Har mycket att göra på jobb, precis varit i Stockholm 2 dagar, försöker röra på mig efter jobb lite gran ( dvs stegtävlingen på tappa.se )  Kan ju lugnt konstatera att det är omöjligt att  "tävla" med folk som har hund. Dessa människor borde vara trådsmala med tanke på hur mycket dom går om dagarna.

Har beställt lite saker på nätet som ska hämtas, provas och tyvärr lämnas tillbaka - bara detta tar tid och kraft. Retar mig lite när det inte finns en retursedel med i boxen och jag måste själv stå för returfrakten på 119:- sådan gör att jag inte kommer att beställa just där fler gånger då likadana saker säljs på andra ställen med gratis retur. 

Har bokat borttagning av hår med laser på Let´s deal och idag var jag där för 2.a gången. Trevlig tjej men guuuuud vad hon pratar och hon har tryck i extremt mycket i sin överläpp att jag har svårt att inte stirra när jag pratar med henne.

Amsterdam resan börjar närma sig, längtar enormt. Känns som det varit en lång och mörk vinter. Fast idag har vi sol och 11 grader varmt.

Back to work.......

8 kommentarer:

  1. Numera beställer jag bara av företag som har bra leveransvillkor. Expeditionsavgifter och annat gör att jag avstår så Ellos är helt uträknade hos mig numera.

    Spännande att ha en Amsterdamtur på gång. Urfin stad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tog för givet att alla numera hade fri retur

      jag längtar :)

      Radera
  2. Jobbigt att ha för mycket att göra på jobbet. Att det inkräktar på fritiden är riktigt illa ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. precis, jag hinner ju inte med bloggen :)

      Radera
  3. Glömde att skriva att det låter helt underbart att åka till Amsterdam!

    SvaraRadera
  4. Ska du till AMsterdam !! trevligt ! Ja, jag brukar kolla villkoren innan jag beställer, skiljer väldigt mycket.,..

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tog förgivet :((

      ska bli väldigt trevligt !

      Radera