Sidor

måndag 25 mars 2013

Hej mitt vinterland.............

..........nu är du här!!!  Helgen har varit iskall men vacker.

Tvingande ut sonen på en 3 timmar lång promenad i Lördags med en värmade gofika på Espresso House i Västra Hamnen. Underbart med alla människor och solen.

Tyvärr sover jag fortfarande extemt dåligt och inatt har jag haft en mardröm som jag tyvärr minns det mesta av.
Jag bevittnade ett inbrott på Elgiganten, fick  min egen plånbok stulen hemma hos mitt kk och där på hans jacka låg mänsklig hud, och när jag sen sprang därifrån så såg jag ännu ett inbrott av samma kille så spingandes därifrån ringde jag polisen som mötte upp mig på Expert och när dom kom fram med tjuven så hade han en massa plåböcker och i dessa fanns hundratsals visa och mastercard. Hittade mina stulna kort + Sandra Bråding´s mastecard som också var stulet och eftersom jag kände henne tyckte jag att jag kunde ge henne kortet sen hotade tjuven mig till livet och då gömde jag mig på Elgiganten

rörigt !??!? ja mycket....och att jag överhuvudtaget vet vem Brådinger är och att jag minns hennes namn är en gåta

men dagarna har varit bra :-)


12 kommentarer:

  1. När man drömmer så rörigt är det verkligen en lättnad att vakna. Hoppas det blir lugnare i natt.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, fast jag vaknade svettig och rädd och hade svårt att somna om

      kan bara bli bättre ... .

      Radera
  2. Puh. Tur att du är vaken nu då....

    Önskar dig en fin måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah ja, fast det kräver många koppar kaffe

      Radera
  3. En del drömmar kan man verkligen undra över hur man får till. Ändå kan dom vara nog så läskiga och trovärdiga just då där i sömnen...
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. sällan jag drömmer i alla fall att jag kommer ihåg det

      Radera
  4. Det är väl ändå väldigt skönt att man inte vet vart alla drömmar kommer ifrån...tror det är en massa olika intryck, som hjärnan kör i en mixer lixsom !

    SvaraRadera
    Svar
    1. tror jag med, men Brådinger ???????

      Radera
  5. Usch, de där jobbiga mardrömmarna kommer verkligen i perioder känns det som
    och jag hoppas att din "period" snart är över !! kram

    SvaraRadera
  6. Hihihi...gud så tokigt man kan drömma :)
    Kram!

    SvaraRadera