Sidor

torsdag 3 januari 2013

Oj Oj Oj.........

.....Det sket sig redan första dagen




Men till mitt försvar är att när jag kom hem igår så stod sonen där ( han skulle ha varit hos sin far)  och ville ha mat NU och eftersom vi ätit alla rester och inte hunnit handla nytt och jag hade planerat knäckmacka och te till mig själv så blev detta resultatet

Sen hade han tyvärr inte ätit upp allt lösgodis så det fick jag offra mig och äta upp
lägg dock märke till att jag sköljde ner allt med vatten

Idag är en ny dag !

17 kommentarer:

  1. Äh, ska man trilla dit så ska man göra det med stil och det är pizza ;-)

    SvaraRadera
  2. men åhhh !! Taskigt att lägga upp de där bilderna när jag sitter här hemma och "lider" !! ;) Ärligt talat - 3 dygn utan godis och det enda jag kan tänka på är sötsaker och skräpmat !?

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt!
    I morgon kan du börja! Eller dan därpå men seeen ska du komma igång !! Visst!
    Har du provat lchf...det gör jag nu, väldigt gott men märkligt.

    Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. njä, jag gillar mina mackor och pasta för mycket
      men jag ska definitivt minska ner på det.

      Radera
  4. Äh...du kan börja en annan dag. Fast jag ser att du redan tänker sunt....med vatten ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. vatten är äckligt
      vatten är något jag badar i

      :-)

      Radera
  6. Så kan det gå ;-) Bättre lycka i fortsättningen!

    SvaraRadera
  7. haha..jo...men gott var det väl iallafall. :)

    Här blir det lite soppa idag...frugan borta hela eftermiddagen och kvällen...inte kul att laga mat till sig själv.
    Men god soppa var det. :)

    Ha så gott..kram.

    SvaraRadera
  8. Jag räknar mer eller mindre ner timmarna tills det blir lördag och ”ätardag” !
    MEN jag måste erkänna att jag är galet stolt över mig själv – 4 dygn utan godis eller andra sötsaker är STARKT jobbat för att vara mig
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hihi...Så kan dé va' ;)
    /Kram pårej!

    SvaraRadera
  10. Hur går det med bramaten?? Heja heja!!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  11. Hej och hallo !
    Man kan inte vara på topp jämt, man ska slarva annars är det ju inget skoj att vara ordentlig, eller hur ? Mitt stora problem är att jag varit så jävla duktig och ordentlig jämt, jag behöver slappna av. Det är mitt nyårslöfte till mig själv.
    Hoppas du har det gott och har hittat en kär vän kanske, eller ?

    Massa kram

    SvaraRadera