Sidor

onsdag 9 januari 2013

Mr Grey och ...........

.......jag har en annorlunda relation

Jag bergiper mig inte på honom, men ändå tänker jag läsa skiten. 

För har jag läst dom övriga 2 så vill jag naturligtvis läsa om när han förmodligen blir en bättre antagligen perfekt man som slutar ha ett behov av märklig sex och dominans som nu media och män tror att alla kvinnor fantiserar om

Jag bergiper inte hur detta har kunnat bli en best seller i hela världen

efter som jag inte kan ladda upp bilder så blev det en gammal bild på någon snygg kille

13 kommentarer:

  1. Jag tänker på samma sätt och kommer därför att läsa även trean. Vill liksom veta ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. naturligtvis så kommer den ju att sluta lyckligt :)

      Radera
  2. Ha haaa...en snygging fick du allt fram :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. snyggingar har ma ju alltid på lager :)

      Radera
  3. Hihi...
    Appropå bilder testa en uppladdningssida som
    http://tinypic.com/ :)

    Ha en fin dag/Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ahhahah, här på jobb får man inte ladda upp något överhuvudtaget, men tack ändå
      jag får snällt vänta tills dom installerar windows 7, sådär lagom sent eftersom som 8:an redan är ute ;)

      Radera
  4. Och jag fattar inte ett dugg... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 50 nyanser av honom/mörker/frihet = trilogi av sex dominas

      fantasi av en kvinna i USA som nu blivet en storsäljare och som alla pratar om

      Radera
  5. Det var en ny menig med att läsa en bok ?!
    Lycka till ;)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
    Svar
    1. har man läst 2 av 3 så vill man veta hur skiten slutar ;)

      Radera
  6. ....och boken/böckerna heter??
    Kram!

    SvaraRadera
  7. haha... förmodligen för att den är utmanande, "fräck" och inte som allt annat man har läst ;)

    SvaraRadera