Sidor

torsdag 12 juli 2012

Vad man gör.........

......på sin regninga semester!

Förrutom att jag handlade en Xbox till sonen, så förstörde jag hans favoritspel så det blev att cykla iväg och handla ett nytt och som plåster på såren så fick han även ett annat.  Köpte ett spel till mig och 2 nya kontroller så jag kan piska skiten ur honom  - mohaaaa

Jag tvättar, säkerhetskopierar alla mina foto, rensar bland räkningar och kastar papper.
Kul med semester !  Nästan så att jag längtar till på Måndag och får gå¨och jobba igen.



12 kommentarer:

  1. Tro det eller ej men jag har inte sett en regndroppe sen i tisdags ;-) Fast molnen är mörka så det kanske kommer regn under kvällen... Ha en fortsatt skön semester!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. här har det regnat något varje dag så jag har tappat glädje och energin men vi har spelat mycket spel och myst :)

      Radera
  2. Njut nu av din resterande semester. Njuuut!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, men nu är den slut för den gången. Jobb i 14 dagar

      Radera
  3. Jag förstår faktiskt inte varför du måste förstöra spel!!! Har du inget bättre för dig???

    SvaraRadera
    Svar
    1. sonen var djupt olycklig och jag satt med enormt dåligt samvete. HANS FAVORITSPEL....suck. Jag är klantig ;)

      Radera
  4. Jag hoppas att det kommer massor med soool till dig i morgon så du hinner med att njuta av den lite..

    Kram till dig från Mingla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tyvärr inte. Mulet, regn med små inslag av sol

      hur går det med hönorna ?

      Radera
  5. Jag tröstar mej i allfal med att jag just gjort halva min semester/sommarlov...resten kan ju inte bli sämre - vädermässigt!
    Just det, skulle ju köpa mig en extern hårddisk.

    Så, klå nu sonen så att det visslar om det, heja heja :-D

    Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. tyvärr så var det han som piskade mig, men vi hade kul

      Ska du också säkerhetskopiera ?? :)

      Radera
  6. Är så trött på detta fram och tillbakaväder
    Så trött att jag snart inte längre ids öppna en bok eller lösa ett korsord

    SvaraRadera
    Svar
    1. kan bara nicka och hålla med tyvärr.

      Radera