Sidor

onsdag 25 juli 2012

Sista dagen..........

...innan semester.

Jag hade aldrig klarat jobba  ytterliggare 1 dag  :-)              (Så säger väl alla )

Förhoppningsvis kan jag gå lite tidigare och åka hem till en kompis och sola .  Dessa ben har inte sett solen sedan förra året så för att inte blända turkarna nästa vecka så behöver jag grunda.

Nu blir det total avkoppling,  imorgon kommer en kompis på besök och till helgen kommer sonen.  Återigen har han varit borta 14 dagar och har inte hört av sig en enda gång, och när han är hos mig så hör han inte av sig till sin far. Vet inte varför han gör så.

Ha en bra dag !



14 kommentarer:

  1. Sv:Tack! Är också jätte nöjd med mina glasögon. MKen är sugen på ett par nya men tyvärr har dem inte kvar märket hos min optiker så det verkar aldrig bli av liksom. Funderar dock på att testa linser igen så man kan variera. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. dom finns kanske hos någon annan optiker ;)

      Radera
  2. Sonen är väl en av de kloka...Han lever i Nuet!!
    Önskar att jag hade mer av det!
    Bränn nu bena sådär lagom och försiktigt...det gör så jäkla ont annars!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Du kommer blända turkarna ändå - vare sig du har solbruna ben eller inte! Du bländar ju alla!!
    :)

    SvaraRadera
  4. Glöm inte solglasögonen så du inte bländar dig själv ;-)

    SvaraRadera
  5. Du kommer blända turkarna vare sig du har solbruna ben eller inte! Du bländar ju alla!!! =) <3

    SvaraRadera
  6. Trevlig semester! =)

    SvaraRadera
  7. Instämmer med Tizzel, brunbränd eller vinterblek spelar lixom ingen roll! Din charm bländar ändå! :)

    Hmm det där med att inte höra ifrån sina barn är inget jag ser fram emot. Antar att man får ha inställningen, hör man inget är allt bra ?!?

    Njut av din ledighet!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad underbart med semester.
    Jag vet..för jag är mitt upp i den :)
    NJUT!!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Gud vad skönt med ingen stress! Do får skicka hit lite non-stress! ;)

    SvaraRadera
  10. Mina barn brukade aldrig höra av sig när de var yngre. Det har bättrat sig lite nu men så är 25 och 28 år nu :-) Härligt att du har semester nu! Jag börjar jobba på måndag...

    SvaraRadera
  11. Hoppas att du får en fin semester.Vädret kan bara bli bättre. Synd om alla som kommer tillbaka till jobbet nu utan att ha kunnat sola o bada särskilt mycket.

    SvaraRadera
  12. Hihi! Så är det alltid..."Jag hade ALDRIG klarat EN dag till..." :)
    En vecka kvar har jag...=/
    Njut av din semester!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Njut av semester och sommar nu..
    Kram från Mingla

    SvaraRadera