Sidor

tisdag 28 augusti 2012

Jag stinker........

......  av Tigerbalsam och jag är uppe med tuppen !


Min rygg mår inte så bra just nu, igår fick jag första hjälpen på detta ställe , små gulliga tjejer med hårda nypor.  Dom har allt när det kommer till välbefinande, kan varmt rekommendera dom.

 Idag är jag insmord i Tigerbalsam och det "bränner"  så jag hoppas det gör någon verkan förrutom att alla håller sig på 3 meters avstånd från mig.

Imorse ringde klockan 1 timme tidigare än vanligt och för oss morgonpigga  innebär detta fler koppar kaffe, gärna intravenöst. Sonen ska på utflykt och för första gången under hela hans liv så stod han och fixade håret, ville gå istället för att  till skolan för att inte sabba frisyren, hmmmm... 

....undra om det har börjat någon ny tjej i klassen ???







16 kommentarer:

  1. Hihi... klart det är en TJEJ med i bilden !!
    ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah eller hur
      jag vågade inte fråga imorse :)

      Radera
  2. Hoppas ryggen är bättre nu efter behandllingen!

    Haha! Säkert en ny tjej där :-)

    sv: Vi har en skandinavisk affär tvärs över gatan där vi kan köpa kräftor som är kokta på svenskt vis. Jättegoda med både sälta och dill :-)
    Dom spansktillredda kräftorna smakar just inget.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, ryggen ska få sig en omgång till av både Tigerbalsam och massage

      Får se om han säger något - hahaha

      Trodde du skulle skryta och säga att du kokt dom själv ;-)
      men då kan ni handla andra godsaker som marabou, kalles kaviar och knäckebröd

      Radera
  3. Ingenting annat än "Kärlek, Värme och Vänskap samt Tiden" hjälper mot ryggskott vet du väl! ;-)

    SvaraRadera
  4. Så jag kan hoppa över te, brie och varmt bad ;-)

    SvaraRadera
  5. Det luktar Göteborgsvarvet vid starten med andra ord....Smörjan fungerar även förebyggande.
    Hoppas att din rygg blir bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag gör vad jag kan

      fy vad det måste lukta då

      Radera
  6. JAG tror på förälskelsesyndromet;)

    Stink du vidare, det gör nytta :)

    Kraaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. vet inte vad jag ska tro men något är det :)

      jag stinker jag inte

      Radera
  7. *kommer in och ger dig en undergörande Ullismassage,med min egengjorda massageolja som innehåller hemliga men ack så välgörande ingredienser...Och det bästa av allt..Den luktar LJUVLIGT*

    *välgörande kramar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, det måste ha varit den som hjälpte för jag har lite mindre ont idag

      Och jag stinker inte :)

      Radera
  8. Tigerbalsam? Jo..köpte det en gång på torget här...trodde det var typ "vick"...det var det inte..!!

    Jo...när en kille börjar tänka på sin frisyr...då är det fruntimmer på gång :)

    Ha så gott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahhahaha nej, det är inte samma

      hmmmm, jag väntar och ser med spänning

      Radera
  9. Jag är så annorlunda så jag tycker att tigerbalsam luktar gott..
    Jag hoppas att du är bättre i ryggen nu och att det snart blir som det ska vara..

    När det gäller sonen så har det helt klart hänt något på flickfronten.. Jag tror att han har något på G om man säger så..

    Ha det så bra du kan och i morgon är det veckans bästa onsdag.. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. nja, det luktar inte äckligt men det luktar mycket

      mmmmm, något är det i alla fall

      Jag ska ha utvecklingssamtal så veckans bästa Onsdag - njaeä

      Radera