Sidor

måndag 22 april 2013

Jag hinner inte .................

......med bloggen

Förstår inte hur andra hinner vara sociala överallt, visa snygga bilder på sig själv, sitt hem och alla underabara hemlagade måltider. 

Jag blev sjuk förra Måndagen, gick hem och däckade i soffan, sen gick duchen sönder, fick 2 parkeringsböter och hot om bortforsling. Faktura på 7000:- på alla internetköp jag gjort sedan Januari,
Tele 2 skickade sms om att jag använder för mycket datatrafik, jag fick nya extremt högljudda grannar, och när jag kom till jobb igen så välde det in en massa jobb och det´var av den komplicerade arter.......

Denna helgen har jag motionerat både Lördag och Söndag, fått igång sonen och hans kompis så nu har vi ont i alla muskler och det enda som hördes imorse var AJ AJ AJ AJ AJ när vi rullade ur våra sängar

Fick reklam om säkerhetsdörrar och med tanke på mina nya grannar ( och tidiningsutbäraren som bär tofflor ) så funderar jag att ta mina skattepengar och spendera dom på något så sexigt som en dörr
Har ni säkerhetsdörr, fungerar det mot ljud ?


Här skulle jag kunna lägga upp en massa bilder, men jag hinner inte. Vill gärna hinna besöka några av er också

En fråga/undran till: Varför måste alla inredningsbloggar visa samma bilder, denna veckan är det den förbannade vita ananasen från Arttilleriet. VEM vill ha en sådan framme ?

Har ni instagram ?  Jag finns på ireneirp med bättre uppdatering :-)

21 kommentarer:

  1. Du har då minsann inte haft det lätt den senaste tiden! Det där med snygga bilder gäller i alla fall inte mig även om jag har lagt upp en bild på min blogg just idag. Jag laddade ner Instagram i lördags och dig har jag redan hittat eftersom jag sökte på just ireneirp :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra med samma användarnamn på flera ställen. Tyvärr kunde inte jag använda samma som på WF och Ruzzle men det blev nästan samma. Bilden är densamma som jag har på FB så de som hittar mig kan känna igen mig...

    SvaraRadera
  3. Åh jäklar vad du har fullt upp du....tyvärr har jag dissat Instragram, och twitter, får räcka med FB och bloggen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. men men men det är sååå kul med Instagram

      Radera
  4. Vi ska få en säkerhetsdörr sägs det..och jo...den ljudisolerar tydligen en hel del sägs det..hoppas på att jag ska slippa höra hissen varje gång den startar iallafall ;)

    Du...det är mycket nu va?
    Urk :(

    Tillönskar dig en skön Onsdagskväll...det förtjänar du :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. då hoppas jag att våra dörrar håller vad dom lovar

      Radera
  5. Men, oj! Förstår att du inte hinner med. Själv blev jag chockskadad när jag fick första räkningen efter att jag fick en smart phone. Den var på nästan 1900 men när jag ringde och ville ha fritt mobilsurf sa de att jag kan få det i efterhand, hurra! Kolla gärna yfronten på instagram.

    SvaraRadera
  6. Aj då, det var mycket på en gång! Borde kanske skaffa Instagram jag med. Frågan är dock om jag hinner ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahaha fördelen är att det går snabbare

      Radera
  7. Men oj trist...
    Bloggen är jag oxå dålig på men lerer mer Irl ;)
    /Kramis

    SvaraRadera
  8. Bloggen tar ma när man: vill - hinner - känner för det.....
    Chilla, de e lungt!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Du är i gott sällskap...jag hinner heller inte. Numera siktar jag in mig på ett inlägg i månaden... ;)

    Säkerhetsdörr är bra, men man måste se upp. Har lite med installeringen att göra och hur pass tätt det blir runtom. Jag har säkerhetsdörr, men jag hör ALLT ljud från trappan. Jag undrar hur det var innan...kan det ha varit värre?? Min dörr går utåt, tror att det är lättare med isoleringen ifall dörren går inåt.

    Ha en skön Valborgshelg! :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. va ?????

      men jag talade om för killen som mätte varför jag ville ha min säkerhetsdörr

      mina grannar är väldigt märkliga.

      Radera
  10. Oj, det var fullt upp hos dig!
    Hmm... Jag antar att tofflor inte är detsamma på skånska som på rikssvenska. För tofflor smyger man omkring i tämligen ljudlöst...
    Och du - träningsvärk är självförvållat ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. JEPP, mycket nu :-)

      hahahaha nä tofflor är nog inte samma sak på skånsk som i övriga sverige

      älskar numera träningsvärk

      Radera
  11. Ibland räcker inte tiden till. Så är det nog för oss alla....ibland.
    Nä,jag har inte Instragram. Men...vem vet. Jag kanske skaffar det snart ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. dettycker jag du ska göra och fort!!!

      Radera