Sidor

måndag 1 oktober 2012

Varför plutar tjejerna .........

.....på munnen ?

Finns det verkligen någon som tycker detta är snyggt och sexigt ?!
På alla bilder man ser står tjejer från 12 år och uppåt och plutar med munnen.
Dom ser ut som små fiskar

Måste vi sedan göra kopior på alla amerikanska/engelska idéer. Först visar dom originalen i flera år sen kommer den urdåliga svenska varianten som ska försöka efterapa.
Nu är det Projekt Runaway tur..........
Värst hitills har väl varit Arga kocken

Här skulle det varit en bild på mig med plutande mun men efter att ha sett bilderna så avstår jag att lägga upp dom.
Ni kan ju ställa er framför spegeln och pluta själva :-)

5 kommentarer:

  1. Haha...jadu...för några år sedan tror jag även mina döttrar plutade med munnen när dom tog bilder på sig, tack o lov har dom växt från det :) ... än värre, när dom sprutar inte botox a´la isabell adrian...uuuurrkkk va fult !

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående kommentar - tycker inte att de där svullna botox (eller vad det är) läpparna är snygga - hu - tvärt om!

    http://aldrigmerfrystasockerartor.blogspot.se/2012/10/sidvyer.html

    SvaraRadera
  3. Det värsta tycker jag är reklamen från komhem.. (tror jag att det är) Den killen plutar med munnen hela tiden och jag tycker att han är en tönt..
    Jag slipper pluta med munnen för jag hamnar inte på bild så jag är säker.. :D

    Ha en fin dag nu på alla vis..

    SvaraRadera
  4. Bra fråga! Jag har kommit på att min bästa fotomin är att le/skratta med öppen mun. Det räcker väl?

    SvaraRadera
  5. Ha haaa...jag behöver inte testa! Förstår ändå!
    Provade här framför datorn men putmunnen övergick snabbt till ett galet gapflabbsflin :)

    Ryser också över dessa SÖTA tjejer som apar sig!!
    Kraaaam

    SvaraRadera