Sidor

tisdag 11 september 2012

Nu behöver jag inte fixa

frisyren längre på morgnarna.......

Jag har under 100 år använt mig utav ett headset som man har under hakan, just för att man ska slippa rufsa till håret, fastna med sladden osv...
nu gick den i sönder och jag trodde i min enfald att år 2012 skulle det finnas massor av nya modeller på liknade headset att välja på. Hahahahaaha

Det finns inte ett enda och eftersom man inte får köpa ny telefon så kan jag inte handla dom trådlösa headseten, så jag är utlämnad att sitta med ett diadem ovanpå huvudet, sladd som fastnar i håret och en stor muff på örat




RIP!!

ÖRK..

14 kommentarer:

  1. Haha! Jag kommer osökt att tänka på när jag var hos en kund i Piteå och skulle fixa ett ganska avancerat dataproblem. Skulle ringa till Stockholm och dubbelchecka en grej, och det var första gången jag stötte på den där braiga typen av headset. Satte den uppe på huvudet och mikrofonen pekade rakt åt väders :-)

    Som dom skrattade åt mig :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja den kan peka både här och där, men den är såååå bra

      eller den var :(

      Radera
  2. Du får designa en själv, sälja o bli rik på

    SvaraRadera
    Svar
    1. nu är du inne på rät spår, kan ju omöjligt bara vara jag som inte vill förstöra frisyren eller ha diadem

      Radera
  3. Som det kan bli! Kanske är egendesign ett bra tips!

    SvaraRadera
  4. Va???
    Jag trodde sådana var utdöda!
    Kan du inte paja telefonen också?? ;)

    Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. va !?!? NEJ !! dom är ju jättebra

      nästa projekt får bli telefonen ;)

      Radera
  5. Det där är nog moderna prylar för min del. Själv håller jag i luren/telefonen då jag pratar ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hmm.. Har du provat silvertejp??? Om den inte går att laga med silvertejp så är den trasig men det är värt ett försök..
    ;)

    Nåja.. Idag är det... Ja, inte vet jag men det är mycket att göra i alla fall..
    Ha en fin dag nu på alla vis..

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahahhaahh silvertejp fungerar tyvärr inte i detta fallet

      Radera
  7. Nämen, är det säkert ? nog borde det väl finns alternativ ? ja menar, hur inne är det med diadem ;)

    SvaraRadera